Hej med jer allesammen
Som nogen af jer måske husker, så fik jeg jo beskeden om, at dykning måske lå på vippen til at jeg skulle overveje det om jeg skulle fortsætte med dette, og derfor droppede jeg det og solgte mit udstyr.
Jeg har imellem tiden savnet det helt enormt og fået trænet en del med mine lunger. Lægen siger stadig at han ikke vil anbefale det, men med hans egne ord: "Jeg skal jo sige at jeg ikke vil anbefale det, men hvis jeg kan løbe 10 km, så er det muligt at jeg bliver hurtigere forpustet end andre, men hvis jeg kan klare det, så er der ikke noget i det der gør det farligere at jeg dykker"..... Jeg vil bare måske bruge min luft lidt hurtigere end andre....
Det ser jeg jo som en meget glædelig nyhed

Om ik andet, så savner jeg ihvertfald dykning så meget at jeg vil prøve det af. Har været ude og dykke 3 gange siden på havheksen på Amager Strand hvor de er gået bedre hver gang!
Hvilket bringer mig til pointen

)
Er der nogen der kan anbefale noget billigt udstyr som er godt når man ikke er hardcore dykker.
En billig BCD - regulatorsæt (der dog skal ku klare koldt vand), computer osv. osv...
Samlet pakke gerne da jeg starter fra nul.
Jeg vil ikke bruge alt for mange penge endnu. Og ved at mange vil foreslå brugt udstyr, men da det jo så bare skal serviceres eller lign. så giver jeg gerne det lidt mere for at få nyt....
Evt. købt i udlandet - Hvor henne?
Håber I vil hjælpe.