Dato og tid er 07. jun 2020 02:55:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Snorkleture i Khao Lak, Thailand ?

Familien og jeg er 10 dage i Khao Lak, Thailand i februar (bor på Le Meridien Resort). Både min kone jeg er PADI OW (feriedykkere), men da vi har vores piger på 9 og 12 med, leder jeg efter en operatør med dedikerede snorkel dagture til Similan eller Surin øerne fra Khao Lak.

Jeg vil gerne forsøge at undgå at ende som "Non-divers" på en tur hvor det hele foregår på 20m dybde. Er der nogen der kan anbefale operatør, destination eller tur ?

Titel: Re: Snorkleture i Khao Lak, Thailand ?

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Jeg rejser selv til Khao Lak på torsdag, skal dog primært dykke, men min kone og et vennepar skal snorkle, hvis du kan vente med svar i små tre uger skal jeg med glæde komme med mere nyt dernede fra 8)

Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Århus
Dykkerklub: Bunden
Jeg har en svensk kammerat, der har en dykkershop i Kao Lak. Prøv ham, han har en speedbår der suser ud på ture hver dag.

Tag lidt grov snus med til ham og hils fra Kim, så skal han nok sørge godt for jer 8)

Link:

http://www.liquid-adventure.com/

Tak for gode tips

@Coco: Ja tak, meld meget gerne tilbage om snorklescenen i Khao Lak når du er tilbage. God tur !
@Sipadan: Liquid ser godt ud, grov snus lyder dog som en risikabel ting at tage med til et land hvor du får 20 år på vand og brød for narkosmugling ;-)

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Ferien er slut, desværre men du kan godt glæde dig det er en super lækker by. Jeg brugte Scuba adventure til mine ture og er rigtig godt tilfreds, jeg dykkede på Similan Island, hvor der også er muligheder for at snorkle, og de gange der var snorklere med var der en guide specifikt til dem. Selve dykkercentret var meget behagligt at komme i og rigtig flinke og hjælpsomme ansatte, der kunne vejlede om de bedste steder ud fra de ønsker man har, så dem kan jeg anbefale. Men der er vel ca. 30 dykkercentret i Khao Lak så hvis det ene ikke passer ind i ens ønsker er der mange andre at se på. Men glæd jer der er, super lækkert :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time