Hej Stine
Jeg vil ikke råde dig til at gøre, er at købe noget "godt nok" grej. Det er som Lars nævner, væsenligt at det udstyr man investerer i, løbende kan opgraderes, efterhånden som behovet opstår.
Jeg selv startede med et Canon G15 i et Fantasea hus, som har og fortsat tjener mig godt ;0) Jeg har efterfølgende suppleret med et Tray system, arme, lygter, vådlinser mm. Jeg har med andre ord løbende kunne opgradere mit system, uden at skulle kassere noget. At kameraet samtidigt er så godt, at jeg også bruger det på ferier og lign. er kun et plus.
Det burde kunne lade sig gøre at finde kamera + hus, ca. inden for det prisleje du nævner. Skulle jeg selv ud og købe nyt i dag, ville jeg seriøst overveje Meikon husene (her er et link til Canon huse)
http://fotografit.eu/products/159-canon/Det er ikke alle huse der er lige enkle at betjene med tykke handsker på, så det er også noget der er værd at have med i overvejelserne. Er kameraet for vanskeligt at betjene under vand, er man tilbøjelig til, ikke at eksperimentere så meget som man måske burde.
Da det hurtigt kan blive lidt af en jungle at finde rundt i, er det klogt at rådføre sig med nogle der arbejder med det til dagligt. Jeg har handlet langt det meste af mit grej ved FOTOGRAFIT.eu, da indehaveren Lars, har været rigtig god til at vejlede mig, så jeg har fået mest muligt ud af det beløb jeg har haft til rådighed.
God jagt ;0)