Dato og tid er 15. okt 2018 15:49:53

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ok, så kommer den...
Brugeravatar

Geografisk sted: Valby, København
Certifikat(er): Erhvervsdykker Certifikat (letdykker/scuba) til max dybde 50 m, fra Søværnets Dykkerskole
Minedykker, (minehunter, Explosive Ordnance Disposal) fra Søværnets Minørtjeneste
DC55 SCR, Blandingsgas til 55m, fra Søværnets Dykkerskole
Nitrox
TDI Normox Trimix
IANDT CCR rEvo MOD 1
TDI CCR rEvo MOD 2
TDI CCR rEvo MOD 3
CMAS Trimix Gasblender&Service Technician
Duelighedsbevis for lystsejlere
Dykkerklub: Helgoland og KDK
Jeg må vel som I andre introducere mig selv, da jeg tilsyneladende allerede har været samtaleemne i dette forum... :lol:

Min baggrund er erhvervsdykkercertifikat fra Søværnets Dykkerskole 1982. Dertil div. minedykkerkurser (noget med eftersøgning og bortsprængning af klumper i havet).

Jeg har fungeret som minedykker i Søværnet (som en af mine opgaver der) fra 1982 til 1998. Ind i mellem har jeg selvfølgelig lavet hyggedyk og nydt div. dyk på ferier rundt om i verden...

Da jeg skulle have børn, holdt jeg en lang pause med dykningen. Troede faktisk aldrig, at jeg skulle dykke igen. Men det kom jeg så heldigvis til alligevel (ved ikke, hvordan jeg har kunnet undvære det), og nu skal jeg i gang med Adv. Rec.trimix... Og ingen ved endnu, hvor denne historie ender :D

Senest rettet af TinaRode 08. jan 2012 22:38:43, rettet i alt 1 gang.

Titel: Re: Ok, så kommer den...
Brugeravatar

Geografisk sted: Grenå
Dykkerklub: Ebeltoft-Bunden Århus
TinaRode skrev:
Jeg må vel som I andre introducere mig selv, da jeg tilsyneladende allerede har været samtaleemne i dette forum... :lol:

Min baggrund er erhvervsdykkercertifikat fra Søværnets Dykkerskole 1982. Dertil div. minedykkerkurser (noget med eftersøgning og bortsprængning af klumper i havet).

Jeg har fungeret som minedykker i Søværnet (som en af mine opgaver der) fra 1982 til 1998. Ind i mellem har jeg selvfølgelig lavet hyggedyk og nydt div. dyk på ferier rundt om i verden...

Da jeg skulle have børn, holdt jeg en lang pause med dykningen. Troede faktisk aldrig, at jeg skulle dykke igen. Men det kom jeg så heldigvis til alligevel (ved ikke, hvordan jeg har kunnet undvære det), og nu skal jeg i gang med
Adv. Rec.trimix... Og ingen ved endnu, hvor denne historie ender :D

Brugeravatar

Geografisk sted: Grenå
Dykkerklub: Ebeltoft-Bunden Århus
P S husk nu at have styr på max tid når man ikke dykker alene ! Det er jo nemmere og beroligende for dem der venter ! Smiler Og så er der mere ro på når planlægningen er i orden . Ved solodykning med overfladepersonel så husk også at informere om max tid ! Hygge

Brugeravatar

Geografisk sted: Valby
Certifikat(er): cmas***/dykkerleder, duelighed, padi dm, gue-f, tdi adv. trimix, trimix blender, iantd ccr (1200h)
Dykkerklub: Dykkeriet, Helgoland og KDK
lasse o s skrev:
P S husk nu at have styr på max tid når man ikke dykker alene ! Det er jo nemmere og beroligende for dem der venter ! Smiler Og så er der mere ro på når planlægningen er i orden . Ved solodykning med overfladepersonel så husk også at informere om max tid ! Hygge

Måske "lasse o s" også kunne introducere sig selv på Dykkerforum ?

Brugeravatar

Geografisk sted: Svendborg
Certifikat(er): LBD1982
TinaRode skrev:

Da jeg skulle have børn, holdt jeg en lang pause med dykningen. Troede faktisk aldrig, at jeg skulle dykke igen. Men det kom jeg så heldigvis til alligevel (ved ikke, hvordan jeg har kunnet undvære det), og nu skal jeg i gang med Adv. Rec.trimix... Og ingen ved endnu, hvor denne historie ender :D

Hej Tina og velkommen til.

Husk det er aldrig dårligt at blive omtalt :D sålangtid man ikke bliver bagtalt :cry: og ja din dykker erfaring skal man ikke kimse af :) inu en gang velkommen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time