Dato og tid er 13. dec 2019 04:05:02

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Dykning på Bali

Min kæreste og jeg er PT i Asien og skal til Bali i maj måned, hvor vi rigtig gerne vil dykke i de fantastiske omgivelser. Jeg har prøvet at dykke 4 gange i Thailand, og har derfor ikke et dykkecertifikat, mens min kæreste aldrig har prøvet det før. Så vi skal naturligvis have en instruktør med ud på Bali. Er der nogle af jer der har erfaringer fra Bali, og evt. kender nogle personer/firmaer/centre, som i kan anbefale?
Har fundet http://www.crystal-divers.com, som har fået meget ros diverse steder. Men kender i andre steder, der er bedre eller billigere, hvor tingene selvfølgelig er i orden. Har ingen idé om hvad en fair pris for dykning er på Bali, så håber nogle af jer kan hjælpe.

Vi har planer om USS Liberty vraget ved Tulamben, men derudover kender jeg intet til fede steder. Vi er som sagt ret uprøvet, så det skal ikke være vanvittige udfordrende dyk :) Håber i kan hjælpe.

Mvh Nikolaj Larsen

Titel: Re: Dykning på Bali

Det du har fundet det lyder godt nok super godt! Ville helt klart ønske det var mig!!

Titel: Re: Dykning på Bali
Brugeravatar

Geografisk sted: næstved. Bali
Certifikat(er): padi Dm,tech40,solodykker,fridykker
hey, jeg bor selv på bali om vinteren, og kender crystal rigtig godt, ejeren er en af mine gode venner.. de går højt op i sikkerhed. priserne er stort set det samme alle steder.. hvis i dykker med crystal så spørg om i kan dykke med Jaka, super divemaster.. gode steder at dykker er som i selv nævner Liberty wreck. drop of i tulamben og også fedt.. ferry channel og blue lagoon wall i Padangbai er gode.. og i skal ik snyde jeg selv for en tur til mantapoint og dykke med mantarays og måske på en god dag kan i se Mola Mola..

undgå dyk på gilli øerne da alt er sprængt i stumper pga dynamit fiskeri..

håber det ku hjælpe, ellers spørg.

nudi's rules :)[color=#4000BF][/color]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time